subota, 15. travnja 2017.

Uskrs s Marijom = Kako sam uredila sobu?


























-Danas na veliku subotu, počinjemo sa malim Uskršnjim serijalom koji će sadržavati četiri posta: "Kako sam uredila sobu" , Nedjeljom navečer = Uskršnje izdanje", "Outfit post = Uskrs 2017." i "Što sam ja dobila za Uskrs".

-Kako sam imala mnogo posla, tek sam danas stigla da malo uredim svoju sobu i moram reći da sam jako zadovoljna njezinim izgledom jer sam sve uspjela preurediti čak iako sam imala mnogo posla danas.





















-Sa vrata sam konačno skinula zimsku dekoraciju. Nacrtala sam pet stvari koje mi simboliziraju proljeće, Sunce i oblak (promjenjivo vrijeme), leptir, cvijet i Uskršnje jaje. Sve sam zalijepila uz pomoć samoljepljive trake.

















-Na komodu sam samo zalijepila par jaja i zamijenila tabletiće. 

















-Iznad komode sa šminkom sam zalijepila lanac od jaja koji svi znaju napraviti, a kako bi unijela malo štiha, stavila sam mali tabletić. (Inače, vi vidite samo gornji dio komode)



















-Na ovome sam zalijepila jaja, promjenila tabletiće i postavila ove zeke.  Kako sam vadila krevet iz sobe, na tom mjestu gdje je on bio ušarafen ostala je ova daska i rupe koje ne izgledaju niti malo lijepo. Ja ima drugu ideju za uređenje ovoga, ali nisam stigla to napraviti, pa ću to sada kada imam slobodno precizirati u djelo. Postupak radnje zečeva možete vidjeti u ovom postu: KLIK.


















-Ovdje sam isto zalijepila par jaja i zamjenila tabletiće. Na radni stol sam dodala košaricu sa jajima i napravila novi raspored koji je meni baš odličan. Ne koristim taj stol, tako da na njemu mogu biti ukrasi.

















-Na ormaru sam već imala ove "lance" tako da sam samo dodala par jaja.


















-Kako sam tražila tabletiće, našla sam i ovaj heklani ukras koji je moja mama napravila (kao i sve tabletiće koje sam stavila). Ona to nije ove godine iskoristila, pa sam ja uzela i objesila ga kao ukras. Još sam na jedan čavlić stavila i jaje. Ukras je meni prefora, stvarno je šteta što moja mama više ne hekla zbog vida jer je stvarno imala oko i ruke za te stvari. (Za razliku od mene koja jedva hekla mali lanac)
















-Ormarić sam samo malo preuredila. Promjenila sam tabletić i stavila ovog bijelog zeku. Taj zeko za mene ima sentimentalnu vrijednost jer je još od moje pokojne bake koju sam jako voljela. Ona je imala par različitih plišanaca kao ukrase i nakon smrti djeda je podijelio to među menom i mojim nećakinjama. Ela je dobila medu, Iris psa, a ja sam inzistirala da hoću zeku jer sam se njime kao mala najviše igrala kad sam bila kod bake.







































-Na ovu kačkicu kod kreveta dodala sam ovog zeku. :)


Sviđa li vam se kako sam
uredila sobu?
Sviđa li vam se novi izgled bloga?


Broj komentara: 12:

  1. Baš nekako slatko i u Vaskršnjem duhu. :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Imamo isti kalendar i istu stolicu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda da si se baš potrudila da sve ukrasiš :D posebno mi se dopadaju ova ukrašena jaja

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su ta jaja zakon. O da, stvarno jesam. :)

      Izbriši
  5. Novi izgled bloga je predivan, kao i soba.

    laAdda

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno. Nadam se da si se lijepo provela za praznik.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Da jesam, isto se nadam i za tebe. <33

      Izbriši