nedjelja, 16. travnja 2017.

Uskrs s Marijom = Nedjeljom navečer (tjedan od 9.4. do 16.4 2017.)


























-Ovo je kao neki Uskršnje izdanje jer ipak je ovo Veliki tjedan. Ako sam prije mislila da će tjedan biti laganini, vraški sam pogriješila.

-U ponedjeljak smo se većinom zezali na satovima. U utorak smo pak na prvom satu bili pomalo "neaktivni" pa nam je zadala da pišemo sastav na engleskom, i tako sam ja dobila 3 što znači da ću opet mučiti muku sa engleskim na kraju godine. Pod velikim smo odmorom pak bacali žbunjeve papira u kontenjer za odvoz. Bilo je zakon, haha, jer smo se mi zezali.

-U srijedu smo pak imali prodaju, i ja i još jedna cura smo prodavale, bilo mi je totalka dosadno da sam čak radila katu, pa hm 10 puta. Na velikom odmoru sam se umorila više nego na treninzima jer su oči išle stalno i samo sam trčkarala prodajući stvari.






















-U četvrtak sam odvela Elu u predškolski, otišla u grad i kupila ostatak poklona, došla kući, otišla po Elu, vratila se. Napravila zečeve i piliće za poklone. Te počela raditi košarice, napravila sam podloge. Zatim sam otišla do Ivane, bila tamo neko vrijeme, vratila se i spremala sobu koju je Iris rasturila.

-U petak sam čitavo vrijeme radila košarice, čak me je vrat zabolio koliko sam vremena provela za stolom. No, prije toga sam otišla opet u grad, odabrala kompletiće za tri nećakinje te poklon za mamu. Sve odnijela sestri koja me je zamolila da im kupimo umjesto nje jer ne može van sa Anjom na toliko dugo vremena.


























-Eh, subota. Probudila sam se u 8, završila košarice i zalijepila na njih ručke. Odnijela sestri Likvi i hren. Došla kući, obrisala prašinu, uredila svoju sobu. Na stabla objesila jaja, i izlakirala košarice, piliće i zečeve. Potom sam obojala jaja i sa mamom otišla da posvetimo hranu, i onda kod Ivane gdje sam bojala jaja sa nećakinjama i  nabrala travu za gnijezdo u njihovoj i svojoj kući. Kući sam napravila gnijezdo. Uredila izgled bloga, pripremila planer, promjenila ribicama vodu i ukrasila jaje uz pomoć pjene. Zatim opet odlazak do sestre kako bih zapalili Vuzemicu i dvosatno uživanje sa nećakinjama. Još sam i njima napravila gnijezdo, došla kući, napisala post i pogledala seriju.






















-Danas sam se pak lijepo opustila za Uskrs. Otišli smo po seku jer je njezin muž na straži. Išla sam po poklone, pojela hrpu kolača. Zabavila se, vrištala, slikala i eto sada pišem vama ovaj post. Naravno, spremanje je bilo jedno 3 sata dok sam se obukla, napravila frizuru i našminkala se. Eh, mi žene. Posebno sam sretna jer sam stricu napravila karate potez i time ga dojmila. Jej! (Ne ovaj sa slike)


























































































Drage moje, svima vama koji danas slavite, želim sretan Uskrs. Nadam se da ste ga proslavile sa obitelji, dobile predivne poklone, najele se i napile, te da ste spremne za nove avanture.



Broj komentara: 8: