srijeda, 19. travnja 2017.

Uskrs s Marijom = Outfit post


























-Malo kasnim sa ovim postom, ali mi se jako sviđa kombinacija koju sam nosila na Uskrs da sam ju morala pokazati. Moja starija sestra se odlično ispokazala u ulozi fotografa. Fotografije mi se jako sviđaju, u neke mi je u kadar upala moja mačka (Kiti). Na nekima imam čudne face zbog putanje Sunčevih zraka, ili u mogućnosti dizanja noge što više, tako da zanemarite to.




















































-Većinu stvari sam dobila tako da stvarno ne znam gdje su kupljene. Lančić sam si kupila na moru u lokalnoj trgovini po 30 kuna, a torbicu na kermencu po 50.  Conversice stvarno moram da pohvalim, vrlo su udobne i čvrste. Zadovoljavaju moje potrebe za stalnom aktivnošću i stvarno su divne. Majica i ovaj "kimono" su stvarno vrlo udobni, sviđa mi se način preklapanja majice, baš je onako malo elegantnija i daje neki štih kombinaciji, kimono na leđima ima prelijepu čipku, materijal je izuzeto mekan, ali i topao. Rajf se odlično uklopio, nakit isto. Torbica je moja najdraža i nema gdje nije išla sa mnom, vrlo je čvrsta i praktična. Može se nositi na dva načina i izuzetno mi se sviđa.

-Prošlogodišnji post na ovu temu možete da pročitate na sljedećem linku: KLIK.


Broj komentara: 8:

  1. Jako ljep outfit. Nadam se da si ljepo provela blagdane.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooj, slatka maca :D
    Starkse su definitivno must have ovog proleća, imam sličnu torbicu i zaista je odlična, samo što je malo svečanija i ne mogu je nositi baš uz svaki outfit. ♥ ☺
    nMedusaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Slažem se za starke, ja svoju nosim i u casual kombinacijama jer daje neki štih kombinaciji. :)

      Izbriši
  3. Sladak post <3 zapratila sam te <3

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post kao i fotkice, a ti si taako slatka :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši