subota, 6. svibnja 2017.

Favoriti travnja



























-Svaki mjesec donosi i post o favoritima. Svaki put tražim one najbolje proizvode,  fotografiram i kažem najbitnije. Tako i ovaj mjesec...
















-Oni koji prate moj blog već dulje vrijeme znaju da ja obožavam svoje nokte i da volim da su dugački, lijepi i nalakirani. Naravno, uvijek imam aceton, ovaj put mi je mama kupila ovaj. Miriše na ružu, stvarno lijepo skine lak za noktiju i pripremi površinu za nanošenje novog laka. Velika prednost mu je što se ne može proliti jer ima nekakvu pumpicu koju stišćete da aceton izađe, ružičaste je boje. 
















-Nakon što sam pročitala OVAJ post na blogu Moj mali kutak sjetila sam se da i ja imam taj deo. Prije tog posta sam ga ubacila u torbicu sa namjerom da ga poklonim nekome jer sam mislila da je to neki parfem i nije mi se svidio na prvi pogled. No, čitanjem posta sam se uvjerila da bih mu trebala dati šansu i da je to zapravo deo. Nanosila sam ga samo navečer nakon tuširanja, miris ostaje tijekom cijelog dana, plus da ujutro nanesem drugi dezić. Mnogo manje se znojim (a ja se inače jako mnogo znojim) i k tome nije štetan jer ne sadrži štetne sastojke. Meni je pri kraju ova bočica, ali vjerujem da ću ponovno kupiti ovaj proizvod. Puno ime: CD DEO s mirisom lopoča. 
















-Nikako ne volim da me ljudi vide dlakavu prilikom preodjevanja u svlačionici. Mislim da je to nekakav dokaz higijene i samopoštovanja. (Pod time ne mislim da treba brijati intimna mjesta, noge i ruke nego pazuhe). Ovi žileti su mi stvarno dobri, odlično sve obriju, oštri su i vrlo jeftini. Ja sam njima brijala i noge jer se preodjevam na treningu, a imam  vrlo crne dlake.  Za svoju cijenu su odlični, i preporučujem ih od <3.  Mogu se kupiti u Lidlu po cijeni od 15-tak kuna.
















-Kako od malena treniram neke sportove, uvijek mi je u cilju da mi kosa bude vezana, ali opet da bude sa stilom. Zato imam trake za kosu i ukrasne gumice koje stavljam kao ukras, ali i da još više pričvrstim rep jer ipak prilikom borbe jako je važno da mi sve ostane na mjestu (na treningu, na natjecanjima ne smijem imat takve stvari). Ove dvije sam najviše koristila, rijetko kada nosim rep jer, sam večinom u pletenicama, ali kada nisam visoki rep je odlično rješenje. Nosim ga i u školu na tjelesnom, a ovakve sitnice upotpune kombinaciju.















-Kao što sam rekla, gornje trake koristim samo kako bih upotpunila dojam i učvrstila rep, ali one nisu temelj čvrstog repa. Za to su potrebne vrlo jake gumice, ove sa slike su rastezljive i jako čvrste,  vraćaju se u prvobitni položaj. Na natjecanjima ne smijemo imati dodatke, pa su one vrlo važne jer se na nekim natjecanjima diskvalicifira ako se kosa otpusti. Meni su one važne jer imam gustu kosu i teško mi ju je ukrotiti.



Broj komentara: 6:

  1. Super post Marija. Jako mi se dopada način na koji si nam prikazala svoje favorite! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala navedene proizvode, ali mi se sviđa kako si ih predstavila, ne sumnjam u kvalitetnost istih

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Drago mi je što ti se sviđaju, meni su stvarno do velike koristi svakodnevno. <33

      Izbriši
  3. Sviđa mi se post, i jako lijepo si predstavila ove stvarčice. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši