nedjelja, 21. svibnja 2017.

Nedjeljom navečer = tjedan od 15.5. do 21.5. (2017.)








































-Prošlu nedjelju nisam pisala ovu rubriku jer stvarno nije bilo ničeg zanimljivog, što je zapravo čista suprotnost ovom tjednu koji je bio jako zanimljiv.

-Ponedjeljak je uglavnom protekao u laganoj atmosferi. Na satu tehničkog smo gledali film, pisali smo test, kasnije sam učila biologiju i na kraju otišla na trening.

-Već utorak je bio mnogo aktivniji. Na tjelesnom smo imali zamjenu i sa tom učiteljicom sam igrala badminton i dobro se ispuhala. Kada sam došla kući nikoga nije bilo jer je tata bio na nekom sistematskom za hrvatske branitelje. Oko 3 sata sam otišla kod jedne kolegice iz višeg razreda jer smo trebale osmisliti ples i naučiti ga. Nakon toga sam oko 5 otišla na pecanje gdje sam naučila sve o tome jer sam ja nažalost glavno grupno pecanje preskočila. Tamo je bilo još moja kolegica i dva dečka, ulovila sam dosta ribe. Inače, ako imate neki dobar samostan za preporuku molim da mi kažete jer moj tata je rekao da ide u samostan ako ja ulovim ikada ribu, a ja to jesam napravila , pa ga šaljemo.😅😅
















































-U srijedu sam imala probu i to je doista bilo zabavno. Kasnije sam bila na treningu. U četvrtak smo na satu tjelesnog trčali za ocjenu, istrčala sam lošije nego na početku godine te mi se gledalo po normi i dobila sam 3. Većina ih je dobila 5 jer je na početku godine istrčala loše, i sad su se popravili, pa se napredak mjeri, ali meni nažalost je kondicija opala, plus da sam se užasno mnogo brinula oko koljena koje je počelo često da iskače i tako sam istrčala loše i po normi to nije dovoljno dobro. Vrijeme za 3 kruga mi je 2 minute i 57 sekundi, po vremenu kao cura sam najbolja. Kod kuće mi je došla kolegica, pile smo kapučino i zezale se sa Elom. Kasnije sam malo učila, a onda sam išla kod sestre da malo vidim Anju.

-U petak sam odgovarala njemački i dobila 5, vani me je čekala prijateljica koja ne ide na njemački i otišle smo u trgovinu. Dobila sam poklon od nje u vidu dvije Star Wars bilježnice, naočala i obje smo pojele po 2 sladoleda. U parku smo se zezale. Kada sam došla kući, gledala sam Lovce na nadpriprodno, i pojela još jedan sladoled. Poslije sam išla na trening i ja vam moram da vam ispričam koliki sam ja baksuz. Znači prije oko mjesec dana jedna cura je zaboravila donji dio kimona i ja sam se kao i svi normalno tome smijala jer ne moš nositi gornji dio bez doljnjeg jer je blentavo (donji bez gornjeg možeš, ali naopačke ne), i tako ja otvorim u petak torbu i sad želim da se presvučem, kao ono nema mi doljnjeg djela,  ta cura se nasmijala i rekla "A meni si se smijala!" na kraju sam radila u kapri tajicama i majici. A baš taj dan se potrefilo da radimo stoj na rukama, i meni se vidio trbuh, što meni ne smeta, ali sam se sjetila da imam dlake koje nisam obrijala, i što brže sam se spustila.

-Jučer sam trebala ići na utakmicu, ali nisu došli. Kolegica i ja smo se šetale, popile smo Hell i otišle na jedno svetište u našoj planini. Skuhala sam koliko je bilo vruće. Kada sam došla kući očistila sam sobu i išla sam malo kod sestre.


































-Danas sam trebala ići kao gledatelj na natjecanje iz ribolova, no ono je zbog nepovoljnog vjetra otkazano, što je mene uzrujalo jer sam ostala kući zbog toga, a mogla sam ići sa roditeljima na autopijacu i jesti najbolju langošicu na svijetu. Normalno, učila sam i kasnije otišla kod sestre, lakirala sam nokte curicama...

-Unaprijed vam želim reći da ću se potruditi više pisati na blogu, ali i komentirati vaše postove. U ogromnoj sam žurbi jer imam četvorku iz njemačkog i moram da napišem dodatnu zadaću i ispravim test. Moram i da pitam učiteljicu iz engleskog da li slučajno moram nešto da ispravljam za peticu, a i moram razgovarati sa učiteljem iz tjelesnog da li mi ova trojka baš jako kvari prosjek jer ako je to istina morat ću da ispravljam košarkaški skok šut što će biti najveći problem jer to ubraja skakanje, i vjerojatno mi koljeno može iskočiti. Iako već 2 tjedna se to nije dogodilo ipak me i dalje strah. U petak imam eskurziju, a u nedjelju možda natjecanje iz borbe, novi post će doći čim uhvatim vremena.  😍😍😗😗😗😚



4 komentara: