nedjelja, 28. svibnja 2017.

Nedjeljom navečer = tjedan od 21.5. do 28.5.(2017)







































-Ovaj tjedan nisam napisala niti jedan post, za to se moram ispričati, ali imala problema sa g-mailom i nisam mogla otvoriti blogger. Sada sam se dvoumila da li da pišem jer sam jako umorna i jedva čekam leći i opustiti se malo u kadi.

-U ponedjeljak nije bilo ničeg posebnog, u utorak je poslije škole kod mene došla kolegica, gledale smo film i pričale. U srijedu je nećakinja bila kod mene, taj dan smo u školi imali parlaonicu i moram priznati bilo mi je jako zabavno jer volim pričati i iznositi svoja mišljenja. 















-U četvrtak sam se spremala za eskurziju i kasnije mi je došla najstarija sestra. U petak sam bila na eskurziji o kojoj ću pisati u narednom postu. Jučer sam čistila kuću i malo gledala seriju, navečer sam otišla na štruklijadu.

-Danas je svakako bio najzanimljiviji dan. Probudila sam se u 5 i doslovce 1 sat i 20 minuta sam gledala u strop svoje sobe. Onda sam ustala i krenula se srediti, te još jednom provjeriti je li mi u torbi sve. Mama me je odvezla do trenerice s kojom sam išla na natjecanje jer su moji roditelji morali ići na misu koja je angažirana kao misa za moju pokojnu baku. U dvoranu gdje smo imali natjecanje došla sam u 8 i 40, trenerica je otišla jer onda sudi na ligi.  Tam sam sjedila i čekala da dođu iz mog kluba. Jedna cura, Melani (s kojom najviše radim na treninzima)je došla, pa smo se otišle obući. Kad smo svi došli, rastegli smo se, a onda smo zapravo gledali popise i koja boja smo da znamo staviti pojas. Malo kasnije sam otišla staviti štitnike jer ja moram skidati doljnji dio kimona da bih ih mogla staviti. Gledali smo borbe učenika, a kad su prozvali mlađe kadete, svi smo otišli staviti opremu. Ja sam na red došla tek u pola 12, i to zadnja kategorija. Moji roditelji su došli baš na vrijeme. U mojoj kategoriji ih je bilo 4, prvu borbu sam pobijedila i time ušla u finale. Čim sam izašla odmah sam skidala i stavljala plavi pojas, borbu za prvo mjesto sam izgubila i tako osvojila drugo mjesto.  Svi su mi čestitali, fotkali smo se, dobili medalje itd.. Zadovoljna sam kako je prošlo, i svakako sam sretna jer sam dobila srebrnu medalju. P.S Ja sad imam malo slika, ali čim dobijem one koje je fotograf slikao objavit ću ih.





































-Do sljedećeg posta vam šaljem velike puse, vaša-



4 komentara:

  1. Marija draga, ova nedelja je za tebe zaista bila uzbudljiva i izvanredna. Sjajan post, fantasticne fotografije.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  2. Prije svega čestitke na ostvarenom uspjehu. Fotkice su divne i veoma mi je žao zbig tvog problema sa mailom.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Bitno da je sada problem riješen. :)

      Izbriši