utorak, 27. lipnja 2017.

Ciljevi za ljeto 2017.


























-Ljeto je konačno započelo, škola je završena i sada svi mi imamo vremena za stvari koje volimo. Ja sam sebi napravila popis ciljeva, a na kraju ljeta nas čeka čekiranje onoga što sam postigla i izvršila. Unaprijed vas upozoravam da će ovo biti jedan dugačak post jer nakon svakog cilja vas čeka i objašnjenje.

Ići u ljetni kamp
-ovaj cilj je već ispunjen, ali treba objašnjenje! Prošle godine sam bila u kampu književnosti i bilo mi je sjajno. Ove godine sam imala prilike ići u kamp tehnike na foto radionicu i o tome ću u narednom postu. Mislim da treba ići u kampove jer upoznamo ljude sa sličnim interesima, zabavimo se, a opet nešto i naučimo.

Ići na more
-od 7 godina školovanja, samo jednom nisam išla na more. Moji roditelji vole da idu na more jer su to dani kada se baš odmaramo jer živimo ipak na selu, gdje iskreno uvijek ima posla. Obožavam more i što se mene tiče mogli bismo čitavo ljeto biti na njemu.

Prespavati kod sestre
-moja najstarija sestra živi u drugom selu i rjeđe se viđamo. Prošle godine sam bila i bilo je prezakon! Želim ići jer znam da ću se s njom odlično zabaviti i pogledati hrpu dobrih hororaca u dobrom društvu.

Ići kod Melani i ona kod mene
-Melani je cura koja sa mnom trenira, pošto ja treniram u selu udaljenom 30 minuta, nismo se imale baš prilike viđati van treninga zbog škole i obaveza. Sada želim da se to malo promjeni jer mi je stvarno draga i volimo iste stvari. Obećala sam joj napraviti umjetne nokte, a ja svoja obećanja ispunjavam.

Trenirati
-bolje rečeno, ne želim baš totalka ispasti iz forme, napravila sam si plan i nadam se da ću ga se pridržavati.

Fotografirati
-volim raditi fotografije, pronalaziti mjesta i rekvizite, razmišljati kako bih nešto izgledalo na fotki. Želim to raditi češće.

Pisati postove i objavljivati na Instagramu
-preko školske godine vi često ostanete bez posta, zato želim pisati postove svaka 2-3 dana. Imam hrpu ideja i jedva čekam ih raalizirati. Isto tako, želim malo i unaprijediti instagram profil bloga, kako bi vi mogli duplo uživati u mojim fotografijama.

Ići na treninge kada počnu
-treninzi mi počinju u 8. mjesecu i ja odmah želim krenuti kako bih još više ušla u formu i bila pripremljena za buduća natjecanja.

Hraniti ribice
-ovo je više podsjetnik jer ja to stalno radim. Ribice su moji savršeni ljubimci jer ne iziskuju previše vremena, mnogo ih volim.




















Urediti sobu
-želim ju srediti u Star Wars stilu. Ništa pretjerano, nego eto unijeti malo doživljaja da bih ljudi kada uđi vidjeli što ja volim.

Pripremiti sobu za novu školsku godinu
-pod to mislim srediti radni stol, opremiti ga samoljepljivim papirićima, olovkama, gumicama..

Gledati zvijezde
-ne svaki dan, ali ponekad izaći van, gledati i uživati u predivnom noćnom nebu sjedeći na dekici sred dvorišta. Onaj pravi doživljaj ljeta.

Pisati dnevnik
-želim zabilježiti neke lijepe događaje i ovjekovječiti ovo ljeto, već sam započela sa pisanjem, sada samo moram ustrajati.

Napraviti novi izgled bloga
-planiram to već napraviti sutra li prekosutra. Ljeto je došlo i vrijeme je da moj blog zasjaji u ljetnom stilu.

Pomagati mami
-neke obaveze i dalje mislim izvršavati. Preko ljeta moja mama i tata imaju naviše posla, želim i dalje prati suđe, čistiti kuću itd..

Ići češće kod Ivane
- Ivana ima malu bebu i ja želim mnogo vremena provesti s Anjom prije nego što odraste jer je to zadnje Ivanino dijete, a i sa dvjema starijima jer ih preko školske godine zbog treninga i obaveza ne viđam svaki dan.

Ići u planinu za Veliku Gospu
-ovo je tradicija, svake godine idemo, i svake godine se odlično zabavim i najedem omiljenog jela.




















Jesti mnogo sladoleda
-mislim da je ovo očito.

Gledati filmove
-volim gledati filmove, ali preko godine nemam baš vremena. zato želim pogledati što više filmova na praznicima. Imam popis i znam da ću uživati u tome.

Šetati, ići u Beli, rolati..
-želim sa mamom ići više u Beli jer je jako zanimljivo gledati nju kako radi sve obaveze, normalno želim biti mnogo u pokretu, znači šetati, rolati, trčati..

Napraviti piknik sa nećakinjama
-kolači, sladoledi, voće, poslijepodnevni sat poslije kupanja u bazenu, na dekici na sred dvorišta = uspomena za pamćenje.

Čitati knjige
-volim da čitam i želim da čitam jer preko godine nemam previše vremena za to.




















Sređivati planer
-preko školske godine izgled mog planera trpi, zato ću ga sada urediti kako ja volim, sa različitim bojama, ukrasima itd..

Gledati seriju (Lovci na nadprirodno)
-ovu seriju gledam već (doslovno) od prošlog ljeta, zbog obaveza ju nikada ne uspijem završiti. Sada to želim  učiniti, gledam svaki dan po dvije-tri epizode i uživam u tome.

Kupati se u bazenu
-obožavam vodu i kupanje. Jedva čekam da se napuni veliki bazen, kupat ću se svaki dan u njemu.

Napraviti tretman sa kamilicom
-to je tretman za kosu. Prosvjetli moju kosu, daje joj sjaj i nahrani ju. Obožavam ga.




















Čitati druge blogove
-volim čitati druge blogove, i to jako, od početka do kraja, jer želim vidjeti koliko se je ta blogerka razvila i popravila, a i zato što kroz njezin blog ja ju upoznajem kao osobu, a to mi je realno gledano važno jer volim znati bar nešto o osobi čije postove čitam.

Doći do 100 pratitelja na blogu
-realno, ovo nije nemoguć cilj jer mi još fale dva pratitelja. Želim doseći tu cifru, jer iako mi nije važna samo ta brojka, ipak volim znati da se drugim ljudima sviđa što pišem.

Družiti se s Ivom
-Iva je cura iz Holandije (Nizozemske) i dolazi u Hrvatsku dva puta godišnje, mi smo se odlično zabavile na zimskim praznicima, i želimo to ponoviti. Sve one šetnje, gledanje horora, priče i mnogo toga.  Ona dolazi za 3 tjedna i obje jedva čekamo da dođe! 



P.S. Sve fotografije iz posta su moje, osim uvodne koju sam skinula sa neta.

Broj komentara: 12:

  1. Divan post draga! Nadam se da ćeš ostvariti sve ciljeve za ovo leto! Ako ne sve, bar većinu :) ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Vjerujem da ću uspjeti sve ostvariti. :)

      Izbriši
  2. Predivan post, draga. I ja sam pravila letnju bucket listu, i ima nekih stavki koje su slične ili iste kao tvoje. Nadam se da ćeš sve ciljeve ostvariti.

    I want to travel #2 | laAdda

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicni ciljevi. Nadam sse da ćes sve uspjeti ostvariti. Jako si ljepo napisala post, zaista sam uzivala citajuci.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Drago mi je što ti si uživala. :)

      Izbriši
  4. Po onome što želiš uraditi vidi se da si cistog srca,da si svestrano i divno dete.Tvoj blog obožavam čitati,bukvalno si preiskrena.Samo nastavii jer si najbolja.Piši postove kad god možeš.Još dva člana pa 100.Zaslužuješ 10000.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, toliko si me razveselila ovim svojim komentarom da sam ostala bez riječi! Od srca ti hvala za sve napisano. <333

      Izbriši
  5. Zaista zanimljivi ciljevi koje si sebi zadala! Stvarno, ima tu svačeg i držim ti fige da svu listu ciljeva ''prekrižiš'' dok ne završi ljeto. I moram reći da si prava sretnica zbog toga što ideš na foto radionicu, mislim da bi svatko tko voli slikati želio ići tu! :) ♥


    Laylva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Slažem se, foto radionica je jedna stvarno divna i korisna stvar i vjerujem da bi je mnoge blogerke htjele pohađati. <<33

      Izbriši
  6. Jako lijepi ciljevi! Ne sumljam da ćeš sve ostvariti! Držim ti fige :)

    moonstears

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Sama sebi držim fige, haha. :)

      Izbriši