utorak, 13. lipnja 2017.

Citati za mjesec svibanj

-Koliko god se ja promjenila, i dalje nekad sjednem i tražim lijepe citate. Svaki od njih, natjera me da razmišljam o životu i stvarima koje me okružuju. Pred natjecanja čitam motivacijske, kada sam loše volje one za sreću.. Već mi je postala navika svaki mjesec pregledavati datoteke i tražiti one najljepše među najljepšima samo za vas. Tako i nakon svibnja, mjeseca muke i pretjeranog učenja donosim vam jedan ovakav post kako bih na trenutak zaboravili sve i malo pokrenuli moždane vijuge.































-Nadam se da ste uživali u ovom kratkom postu, a da je vama koji još niste riješili sve školske muke dao motivaciju da se nastavite truditi oko onih problemčića koji su vam ostali prije završetka i zasluženog odmora.



2 komentara:

  1. Citati su predivni, draga. Nisam toliko bila aktivna na tvom i ostalim blogovima, ali vidim da si promenila izgled koji je predivan.

    laAdda Update - School is over! | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ne zamjeram jer nisam niti ja bila previše aktivna, škola to učini hobijima. :)

      Izbriši