četvrtak, 15. lipnja 2017.

Favoriti svibnja

























-Kako je vama prošao prvi dan praznika? Meni stvarno lijepo, napravila sam stvari koje nisam stigla u zadnjih nekoliko mjeseci,  konačno se posvetila fotografiranju, blogu i instagramu. Nakon mnogo vremena sam zadovoljna fotografijama za ovaj post, našla sam lijepu pozadinu, a i dobro osvjetljenje.















-Nakon što sam isprobala jedan Avonov maslac, naručila sam si i ovaj drugi. Miris je dosta intezivan, i baš nekako biljni. Zelene je boje sa nekim tamno zelenim granulicama koje se na koži tope. Vrlo je hranjiv i mastan. Sama ambalaža je doista praktična i čvrsta. Vjerujem i da bi suhoj koži pomogao i nahranio ju. Puno ime : Avon planet spa Heavenly Hydration.















-Imala sam priliku susretati se sa in-shower losionima još prije. Kada sam ga dobila od mame bila sam dosta uzbuđena jer nisam polagala velike nade u njega, ali prevarila sam se. Miris je nježan, predivne je meke teksture. Koža nakon njega ostaje mekana i sjajna. Uočila sam i da pokupi prljaštvinu koju gel ne može. Ugodno sam iznenađena, ali ipak se držim da nakon ovog treba nešto hranjivije za kožu u obliku maslaca ili losiona jer ovo ne stvara nikakav zaštitni sloj jer ga doslovce skinemo ispiranjem. Puno ime: Avon skin so soft in-shower.















-Od šminke najčešće koristim korektor, i rijetko kada uzimam isti dva puta. Na red za isprobavanje je došao ovaj essencov i s njime sam na love-hate odnosu. Za cijenu od 20 kuna je solidan jer za istu cijenu dobijem Catrice kamuflažu sa duplo većom gramažom i kvalitetom. Ima lijepu teksturu, ne uvlači se u borice i divno prikriva, ali prebrzo se troši, ambalaža je isto živi užas jer mi je jednom pala i pukla, kao i korektor u njoj. Mislim da ga više neću kupovati. Puno ime: essence cover stick 10 MATT NATURELLE.















-Kada su u pitanje paste odavno sam prestala vjerovati reklamama i i čudima. Imam žutu caklinu i sam Bog zna da tu nema pomoći jer sam sve isprobala. Gornja pasta je okej, lijepo opere zube i očisti ih, nije baš ljuta, zbog toga je pogodna i za djecu. Puno ime: Vademecum anti-caries and natural, sage-mint.















-I zadnji favoriti su ove dvije narukvice. Dobila sam ih od sestre i nema gdje ih nisam nosila. U školu, na eskurziju, na rođendanima, u šetnje, po kući, znači ono doslovno svugdje. Ova s križićem se već polako kida, nije baš najkvalitetnija, ali je ugodna oku. Doljnja je srebrna, lijepa je i jednostavna, vrlo je čvrsta i može se podešavati. Ona mi je mnogo draža i može se kombinirati uz sve, uklapa se i u svakidašnje kombinacije, ali i u one elegantne.


4 komentara:

  1. Predivan post, draga. Favoriti su stvarno predivni.

    Goodbye Spring - We Heart It #2 | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični favorti. Avonov maslac i narukvica su mi najinteresantniji. Ako želiš da se pratimo medjusobno javi mi se na blogu, uzvratiću sa zadovoljstvom :)
    Magični svet lepote

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Da, narukvica je stvarno nešto posebno. :)

      Izbriši