petak, 16. lipnja 2017.

Knjiga koju sam pročitala u svibnju

Karen Rose
Ne reci nikome















-"U ulicama Baltimorea zapisana je mračna tajna. privatna istražiteljica Paige Holden začula je cviljenje guma, a potom ugledala kako se neki kombi zabija u uličnu svjetiljku. Odjednom su po njemu stali prštati meci. Paige nije dvojila ni sekunde, već je odmah potrčala u pomoć. Porepoznaje u vozačici  kombija svoju klijenticu koja joj, prije nego što će izdahnuti, kaže tajanstvenu poruku i pruži krvlju umrljan memory stick. Pet godina ranije državni tužitelj Grayson Smith optužio je jednog muškarca za brutalno ubojstvo djevojke i poslao ga iza rešetaka. No snimka sa sticka baca sumnju na pravednost presude. Paige i Grayson namjeravaju otkriti istinu. Njihova istraga vodi ih u kriminalnu mrežu ucjena i prema zastrašujućem otkriću o povezanosti desetljećima neotkrivenih umorstava djevojaka. Paige i Grayson mogu uspjeti samo ako jedno drugome bezgranično vjeruju, i ako vjeruju da su na pravom putu."

-Drage moje čitateljice (i ako ima poneki čitatelj) ja vam ovu knjigu preporučujem iz sveg srca. Kriminalistička priča sa primjesom romantike, dojmljivi likovi, neočekivani obrati, i još neočekivaniji kraj, napetost i brzi ritam zakucat će vas na stolac i iz iskustva znam da ćete se jedva odvojiti od nje. O njoj ne možete prestati razmišljati niti danima poslije čitanja. Velovi tajni oko glavnih likova i njihova životna priča uvući će vas unutra i natjerati vas da i sami postanete dio priče.

Ocijena: 10+/10
Cijena: 29,90 kn


Broj komentara: 10:

  1. Hvala ti na preporuci, draga. Pročitaću ovo knjigu ako budem u mogućnosti. Jako lep post.

    Goodbye Spring - We Heart It #2 | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Svakako pročitaj, odlična je! :)

      Izbriši
  2. this sounds interesting! :)


    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you! It is really interesting book. :)

      Izbriši
  3. Jako lep post, ne sumnjam da je knjiga izvanredna :))
    Pratim te, uzvrati ako zelis :)

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. U potrazi sam za knjigama koje bih mogla kupiti i pročitati ovog leta! Samo ću reći da obožavam Sidni Śeldona, dovoljno je da se zaključi da volim kriminalistiku. Za Karen nisam čula, niti sam nešto njeno pročitala, ali sigurno da hoću. Proguglaću ovu knjigu joś malo, pa ću videti hoće li se naći na mojim policama. Divno, draga!

    novi post -alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Svakako ju negdje nađi i pročitaj. Meni je ovo prva knjiga koju sam pročitala od nje i stvarno sam oduševljena. Čula sam za Seldona ali nikada nisam pročitala neku njegovu knjigu. No, sigurna sam da hoću. :)

      Izbriši
  5. Veoma zanimljiv i živopisan post. Baš ti je divan blog :) Uzvratila sam praćenje :) Magicni svet lepote

    OdgovoriIzbriši