ponedjeljak, 19. lipnja 2017.

Nedjeljom navečer = tjedan od 11.6. do 18.6. (2017.)







































-Opet sam malo promašila dan, ali jučer sam radila nešto po sobi, i nisam stigla napisati post. Ovaj tjedan sam si uzela i za "popravljanje života", tj. uređivanje sobe, planera, tijeka treninga itd.. No, ajmo redom.

-U ponedjeljak je bio zadnji nastavni dan. Na povijesti smo jeli kolače, slušali pjesme, a ista atmosfera je vladala na matematici. Na tehničkom sam zalijepila svoju završnu quelling sliku sa učiteljicom. Kada sam došla kući, tamo mi je bila sestra (u njihovoj kući radili su centralno, pa su oni bili kod nas). Oko 3 i pol sam se spremila za priredbu na kojoj sam plesala. U 4 sam bila ispred doma kulture. Na priredbi sam se lijepo zabavila, otplesale smo dobro i to je bila jedna jako lijepa završna priredba. Kada smo se mi maknuli, na pozornici su plesali predškolci, i to sam morala gledati jer ipak je Ela plesala. Nakon toga, sam pogledala na sat i panično počela trčati, da bi me na pola puta zaustavila cura koja se seli, pa sam ju nabrzaka pozdravila i otrčala kući. Spremila sam se i otišla na trening. Na treningu smo radili kihon i kat jer je u petak polaganje (meni ne, jer sam ja ove godine položila).

-U utorak smo bili u Kopačkom Ritu, i tome dolazi zasebni post. U srijedu je bio zadnji dan. Imala sam haljinu, dok nisu došle područne škole, igrali smo vješala, a onda smo bili kod razrednice jer ona nije znala da se prestavljaju projekti. Za doručak je bila krosana i moram reći da je bila jako ukusna. Poslije doručka bila je i tradicionalna utakmica između osmaša i učitelja. Jedna cura i ja naglasnije smo navijale za crvene (učenike). Nažalost, pošto smo imali munjenog golmana utakmica je završila sa 9:9, ne moram niti reći kako je napadač bio ljut. Isti dan oko 2 sata išla sam rođendan kod školskog kolege, prvo je bilo dosadno, ali je postalo zanimljivo. Posebno kada smo igrali skrivača, i mi se sakrijemo u čardak sa rupama, a oni nas nisu uspjeli naći, dok nismo viknuli jednom dečku. Fotke ispod nisu moje nego od nastavnika iz informatike. (Selfi je naš)









































-Kada sam se u četvrtak probudila odmah sam znala šta hoću napraviti taj dan. Svoj planer sam uređivala jedno 2 sata, napravila sam si novu lady, obnovila instagram, sredila neke stvari u sobi koje nisam stigla.. Potom sam se prošetala i fotografirala, uredila sam fotke u pizapu. I kasnije otišla kod sestre. U petak sam šivala (što dugo nisam radila) i navečer išla na trening. U subotu sam čistila kuću i uređivala svoju sobu, a kasnije pratila sestru kući, gledala s njom majstore tetovaže, a zatim se vratila kući.

-Jučer sam s roditeljima išla na autopijacu, gdje sam opet pojela najbolju langošicu na svijetu i kupila si fidget spinner. Kada sam došla kući, bila sam preumorna i zaspala sam. Kada sam se probudila odlučila sam da si sredim ormar. Zimsku odjeću sam prebacila na gornju policu. Dok sam ljetnu odjeću koja je mala, ali čitava i koristiva stavila u vreću za Caritas, pokidanu bacila, a neku i sačuvala za nećakinje. Ostalo sam spremila u ormar na donju policu, te na vješalice objesila haljine. Potom sam isto učinila sa škrinjicom. Šalove, kape i rukavice sam stavila u vrećicu i u policu ispod kreveta. Pospremila sam i čarape, kao i zimske pidžame. U škrinjicu sam stavila stopalice, kupaće kostime, te ljetne pidžame. Kada sam sve završila odgledala sam seriju, okupala se i na kraju otišla spavati.
































-Jedna novacija je, da ako volite i želite više fotografija od mene, od sada svaki dan (ili svaki drugi dan) ću objavljivati fotografiju na instagramu po imenu @fantastiko_world. Uz to, skoro svaki da će biti storyja. Sve u svemu, nadam se da će te me zapratiti i da ćemo se još više družiti. :)



Broj komentara: 14:

  1. Ajmee,vrt je prelijep i predivne fotke! ♥♥

    Laylva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Vrt je školski, i moram priznati da se škola mnogo trudi oko njega! :)

      Izbriši
  2. Ja baš volim čitati ove tvoje postove, imam neki uvid u tvoj život. Super je to što doniraš za Caritas, bravo! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! I ja volim pisati ovakve postove jer želim da me upoznate kao realnu osobu. Mama me je naučila da iskoristivo uvijek darujem i uvijek sam jako sretna kada nekome mogu pomoći. :) <3

      Izbriši
  3. Wow, wondeful post, love it! ♥
    I would be very grateful for clicking the links in this post :) Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Uvijek kad stignem i kad naletim na tvoj post volim ga procitati. Uzivala sam citajući ovaj post. Nekako posebniji je od drugih postova na drugim blogovima.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Stvarno mi je drago što ti se sviđa. :)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Hvala ti! Drago mi je što voliš ovu moju rubriku! :)

      Izbriši
  6. Obožavam ovu tvoju rubrik da je malo reći. Što se tiče fotkica sve pohvale, a mislim da se već pratimo na insta :D Uživaj u raspusti i doobro se odmori :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Da, mi se već pratimo, naravno da ću uživati, a nadam se da ćete i vi uz moje redovitije postove. :)

      Izbriši
  7. Post ti je zakon. Imala si jako zanimljiv tjedan. Slike su zakon i imaš ful najs vrt. Zabavi se i uživaj ovog ljeta! :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Doista je bio zanimljiv, a vrt nažalost nije moj nego školski, ali mislim da sam si ga ja već i prisvojila jer sam tamo svaki dan. Zabavit ću se, a isto se nadam i za tebe! :)

      Izbriši