srijeda, 26. srpnja 2017.

Hrvatski kamp vatrogasne mladeži "Fažana"























-Ne znam jeste li znali, no već dvije godine sam vatrogasac u DVD-u. Naš DVD nema kombi, a ni dovoljno djece starije od 12 godina i mlađe od 16, tj. mladeži, susjedno prigradsko naselje ima kombi, no opet su problem djeca koje nema dovoljno. Mi, cure smo pozvane da pokrpamo nedostatak članova u njihovoj ekipi. Sastavljena je ženka ekipa mladeži. Prvobitno ja nisam bila u planu, no jedna cura od tamo je odustala i upala sam ja.

-Na put smo krenuli u prošli ponedjeljak u 4 sata ujutro, a stigli smo u 11. Išli smo jednim kombijem i jednim autom. Ja sam bila u auto, a vozača sam poznavala. Kamp je podjeljen na nekoliko bungalova i svaki DVD ima svoj. Svaki bungalov sadrži 4 sobe. A i B za članove, C za predsjednika i D je za spremište. Mi smo bili u bungalovu 4. U sobu 4A su ušle cure iz Branjin Vrha, a u 4B mi, cure iz Popovca. One se nisu htjele razdvajati, a niti mi. Još je i bolje jer smo imale više mjesta. Morali smo očistiti sobe te napraviti dekor na okućnici. Poslije smo se otišli kupati jer nam je plaža doslovno preko puta. U 8 sati je bilo otvaranje kampa i predstavljanje DVD-ova.

























-Nekada je stvarno dobro imati jak imunitet, posebno kada su sve cure u tvojoj sobi bolesne. Da, u utorak su sve cure iz Popovca bile bolesne, osim mene. Imale su virozu. Ujutro smo imali neko predavanje o nekoj vježbi, a u 3 sata vatrogasne igrice. Prva je bila spajanje cijevi, nju sam igrala, a druga je bila rušenje čunjeva koju sam isto igrala, no ja sam kupila čunjeve i dodavala loptu. Stalno su nam oduzimali bodove jer se ja nisam vratila na mjesto, a cure su već bacile loptu. U tim igrama na ljestvici smo bile posljednje. Prije velike oluje uspjela sam se okupati u moru, a poslije dok je vani sipila kišica smo se svi bućnuli u more, neki u odjeći, a neki u kupaćima. Bilo je čarobno, duga na nebu, a voda pretopla. No, poslije je slijedila bukvica jer se vrata zaključavaju u 9, a mi smo se vratili u pola 10. Ups!






















-U srijedu smo ujutro imali igrice. Prva je bila vodeni zid i nisam ju igrala. Svrha je da preko kombija se prebaci što više spužvi i u kantu ulije što više vode. Druga je bila  gusjenica, dodaješ se spužvama s ciljem da što više vode prikupiš, nju sam igrala. Budeš jako mokar na kraju, ali zabavno je. U 3 sata smo imali turnir u odbojci, nisam igrala, a naše su pobjedile. U 5 smo se išle kupati, a poslije večere smo izašli u grad. Dosta je skupo, ali pojele smo prefin sladoled.



















































-Četvrtak je bio dan za izlaske. Poslije izleta smo imali turnir, no naše nisu igrale. Imali smo i turnir u stolnom tenisu. Set sam izgubila 4:11, a u drugom me zamjenila druga cura koja je isto izgubila. Na plaži mi je kolegica izgubila naočale, bilo mi je stvarno žao, no ispričala se i oprostila sam joj. Glumila sam i da se utapam, tj. zezala se, no to je privuklo jednog dečka. Koliko se to činilo odličnim, zapravo nije.

-U petak smo ujutro opet imali igrice, prva je bila stavljanje matice na šaraf, igrala sam je, a druga lotre i to nisam igrala. U drugoj je bit da 5 igraća u što boljem vremenu pređe poligon noseći lotre (ljestve). Vjerujte mi, zadnji često nastrada jer odleti u drvo. Oko 3 smo opet imali odbojku, naše su pobjedile u utakmici za 1. mjesto.  Natjerale su me kasnije da upoznam Slovenca koji me je vidio na plaži, morala sam da plivam s njime. Navečer sam obukla haljinu, došao je da idemo šetati, pokušala sam objasniti mu da ne želim biti s njime niti se družiti s njime. Osoba sam koja ne voli lagati, i ne volim glumiti da mi se netko dopada ili da volim s njime provoditi vrijeme ako ne volim. Osjećam se loše tada i zato sam mu rekla da me ostavi na miru. Imali smo pidžama party, bile smo malo na njemu (nitko nije bio u pidžami), a taj dečko je došao na terasu bungalova i tražio me. Ja sam pokušala otići, no on je išao za mnom i ja sam se izderala. Uhh!



























-Subota je bila dan za priču, nismo išli na plažu, nego do grada i kupile suvenire, a onda i do Plodina. Navečer je bio izbor za naj frizuru te miss i mistera. Cura iz našeg DVD-a je osvojila 3. mjesto u kategoriji ženskih frizura, iako je po meni imala najluđu. Što se tiče izbora za miss, prva pratilja je meni ljepša nego miss.

-U nedjelju ujutro sam dobila pismo od Slovenca, stvarno mi je diglo živac i otrčala sam do njega i bacila mu ga. Sa predsjednikom smo otišli do Pule, a kada smo se vratili otišle smo na plažu. Tamo sam upoznala još jednog Slovenca koji zamislite trenira karate i mi smo se sa još jednom curom čitavo vrijeme gnjurili, on joj je odvezivao kupaći, a onda smo se i mi potukli. Poslije sam imala groznu svađu sa jednom curom, i onda sam se stvarno rasplakala. Jednostavno mi je bilo dosta! Bila sam izgrebljena, nenaspavana, gladna i u PMS-u i onda mi ona još digla živac. Vjerujte mi plakanje pomaže, to je prvi put da sam se s njom posvađala. Kasnije su one otišle u Plodine, svaka je dala po 25 kuna, kupile su svašta. Ja i još jedna cura smo ostale i zamislite ovo. Mi idemo da ih tražimo, a one se za to vrijeme vrate u bungalov, kad smo se mi vratili, trenutak prije su one otišle. Onda smo opet nas dvije otišle, a one su se vratile. Navečer smo pojele hrpu slatkiša, poslušale hrpu pjesama i u sobi se dostojno oprostile od kampa. 

-U ponedjeljak u pola 10 sati smo pokupili kofere, zadnji put očistili sobe i zaputili se natrag kući.

Opći utisci: Bilo je jako lijepo, uz sve razmirice ipak bih to ponovila. Upoznala sam divne ljude, zabavila se i iskupala. Sama ideja kampa je i lijepa jer nauči nas djecu da u jednu ruku budemo samostalni jer ipak sam moraš čistiti svoju sobu, terasu, prati si veš.. Moram priznati da nas uči kako funkcionirati zajedno uz različitosti. Poznam cure iz sobe godinama, a opet se stvara napetost jer ipak nije isto vidjeti nekoga u školi i biti s njime 7 dana u istoj sobi gledajući navike te osobe. Mogu reći da se saznaju činjenice o osobama te da je jako teško ostati totalno smiren. No, uz sve, ipak je to jedno divno iskustvo.

Negativne stvari

-jedino me je zasmetalo što uz stroga naređenje da se alkohol ne unosi, ipak se unosio u kamp i svaku večer je netko bio pijan. Još više, što se alkohol ne smije prodavati maloljetnicima, a kafići su drage volje prodavali ga.



Broj komentara: 13:

  1. Bas super sto je ta cura odustala pa si ti mogla ici. Po fotkama vidim da ste se stvarno presuper proveli.
    Hvala Bogu za tvoj jak imunutet, viroza bi ti tada najmanje trebala :)
    Drago mi je sto si ovako bas opsirno docarala kako ste se proveli :)

    myfirsttext.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Volim taj svoj jak imunitet jer me još nikada nije razočarao. Stvarno sam se lijepo provela. :)

      Izbriši
  2. Super post! Drago mi je što si se lijepo provela,ovaj post mi je bio posebno zanimljiv jer su cure iz moga grada također ošle na ovaj događaj (čak sam neke prepoznala na fotografijama) u svakome slučaju super ideja da pišeš i o ovome!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Tko zna, možda sam i upoznala njih, stvarno sam dosta ljudi upoznala, neke svojom incijativom, a neke tuđom. :)

      Izbriši
  3. kako dobroo, svaka ti cast. slikice su super, bas mi je drago da si uzivala

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Drago mi je što ti se sviđaju fotke. :)

      Izbriši
  4. Svaka čast Marija, ovo je zaista predivan post. Po slikama a i divnom tekstu vidi se da si uživala. Sjajno!♥
    Ukoliko ti nije problem, pogledaj svoj mail, kontaktirala sam te tamo, voljela bih da mi odgovoriš:)


    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ili pogledaj dm na instagramu, svjedeno. Možda bolje da pogledaš instagram:)

      Izbriši
    2. Hvala ti! Doista jesam uživala, prelijepo iskustvo. :)

      Izbriši
  5. Wow, vama je bilo pravo zabavno.
    Jako zanimljiv post sa predivnim fotkicama. Čak i na njima se da primijetiti koliko vam je bilo zabavno i koliko ste uživali.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Doista nam je bilo zabavno, ako zanemarimo malo i strah jer ipak svi gledaju u tebe dok radiš tu igricu. :)

      Izbriši
  6. Post je odlican, slazem se sa tvojom primedbom za alkohol...
    Sada te pratim, nadam se da ces nam uzrativi :)♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Mnogi su se izvlačili da im alkohol daje nekakav poseban doživljaj, ja nisam popila niti gutljaj piva pa sam se opet lijepo provela. :)

      Izbriši