nedjelja, 23. srpnja 2017.

Nedjeljom navečer = tjedan od 17.7. do 23.7. (2017.)






























-Što kažete na novu naslovnu sliku, ljeto je i odlučila sam se za promjenu. Promjenila sam i izgled bloga, kao i gadget "o meni". Trenutno mi se jako sviđa kako moj blog izgleda jer je u istom tonu i ponosna sam na svoj rad. Nadam se da se i vama sviđa.

-U ponedjeljak sam u 17 sati došla sa puta, naravno, odmah sam otišla do sestre, pregledala instagram, pogledala seriju i pročitala postove. 

-Većinu ovog tjedna sam bila kod nećakinja, čitala vaše postove te čistila kuću i sobu. Danas sam konačno vidjela Ivu i baš smo se lijepo provele, šetale smo, pričale i družile se. Bilo je stvarno lijepo. Gledala me je kako se pakiram i mislim da je pomislila sam stvarno luda, ali jednostavno teško je odabrati samo nekoliko lakova u moru njih. Prije sat vremena sam došla i onda se otuširala. Sada pišem ovaj post, ali ću pisati i još 1 kako vi ne bih ostali bez postova dok sam na moru sa roditeljima. 💝💝



















-Svakako mi napišite što mislite o novom izgledu bloga, a ja ću se potruditi na svom instagramu objavljivati fotografije sa mora.



Broj komentara: 12:

  1. Jako mi se sviđa sadašnji banner ove rubrike i mnogo je tumblr! Sjajan post ♥

    Laylva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Drago mi je što ti se sviđa! :)

      Izbriši
  2. Banner, kao i post je super! Obožavam tvoj blog!

    Internacionalan giveaway: moonstears

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se post, svaka čast na pisanju!

    vratila sam se nakon dugo vremena pa ako možeš checkirat zadnji post 💕
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se sviđa banner, samo bih ja drugu boju slova odabrala, da se bolje vidi. A i pozadina mi je super :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Prvobitno ni ja nisam htjela tu boju, ali se ta čak najbolje od svih vidjela, a da se uklapa u cjelokupni dizajn. :)

      Izbriši
  5. Nadam se da ćeš se super provesti na odmoru! <3

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post! Slike su odlične,nadam se da ćeš se lijepo provesti na odmoru!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši