nedjelja, 9. srpnja 2017.

Nedjeljom navečer = tjedan od 3.7. do 9.7. (2017.)






































-Dugo se već nismo čitali uz ovu rubriku, nekako mi je žao zbog toga, ali i u drugu ruku nije jer su na blogu bili postovi koji su različiti i malo upotpunjuju moj blog.

-Mislim da u ovom tjednu nije bilo dana kada nisam išla u grad i budila se poslije sedam. Svaki dan sam gledala i seriju i film, pročitala knjigu, čitala vaše postove i komentirala.

-Prvi put ovog ljeta sam se okupala u bazenu. Jedno veliko "jej" za konačni dolazak pravog ljeta. U četvrtak sam se kupala sa nećakinjama i bilo je baš zabavno. U petak sam imala sastanak vatrogasaca, a jučer je bio od mog šogora rođendan.

-Danas sam dan provela spremajući se za put, a kasnije i otišla kod sestre. Moji su vozili bale sjena i kleje, pa sam ja sa nećakinjama i nećakom, te sestrama bila tamo. Volim takve stvari jer budem sa sestrama i zajedno pričamo. Bili smo i bašti, lubenice su se počele razvijati što je još jedan lijep osjećaj. Sada konačno nakon što sam došla kući i spremila zadnje stvari donosim vam svoje fotografije od danas. 





















-Sad je vrijeme i da kažem na kakav se put spremam. Znači prije nekoliko dana k meni je došao susjed i natjerao mog tatu da mi potpiše da idem u Fažanu (u Istri, na moru) sa vatrogascima na tjedan dana. To je kao neki kamp sa ljetnim igrama i idemo mi kao ženska ekipa mladeži. Putujemo noćas u 4 sata i jako sam uzbuđena oko toga. 

-No, ne brinite se! Postova će biti, danas sam puna 3 sata sjedela pred računalom i pisala. Jedan će izaći u srijedu, a drugi u nedjelju. Na sve komentare ću odgovoriti kada se vratim, dok ću druge postove na vašim blogovima pročitati, a novije ću i komentirati. Naravno, poslije svega dolazi post o tome kako sam se provela. Do tada doviđenja i velika pusa od mene. 


Broj komentara: 10:

  1. Super post! Želim ti sretan put i da se super provedeš u Fažani koja je preljepa ^^ Svakako očekujemo puno fotkaa :**
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Doista se slažem da je Fažana predivna. :)

      Izbriši
  2. Fotke su prelijepe! Lijepo se provedi u Fažani <3

    moonstears

    OdgovoriIzbriši
  3. Sigurna sam da si lepo provela tu nedelju, a ove slike su divne. Lepo se provedi u Fazani.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Taj tjedan je doista bio divan. :)

      Izbriši
  4. I ja sam jako uzbudjena zbog tvog odlaska. Vjerujem da ćeš se lijepo provesti. Volim takva dešavanja. Uvijek nešto novo naučim.
    Nestrpljivo isčekujem tvoj post.
    Želim ti lijep provod, draga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Doista sam se lijepo provela, i ja volim takve događaje. :)

      Izbriši