nedjelja, 13. kolovoza 2017.

Nedjeljom navečer = tjedan od 6.8. do 13.8. (2017.)





























-Kako niti ovaj tjedan nisam bila kod kuće, postovi nisu izlazili. Bila sam kod svoje sestre i to je bilo ono zadnje izbivanje iz kuće ovog ljeta. Zaželjela sam se malo mira jer ovo ljeto sam više bila negdje nego kod svoje kuće. 

-Prošli tjedan u subotu je bio "Dan sjećanja na Oluju". Moj tata je umirovljeni nadnarednik, hrvatski branitelj i vjerojatno najveća zastava u selu visi upravo sa naše kuće. Taj dan je u gradu udaljenom 15 minuta bilo predstavljanje oružja, mi smo otišli tamo. Iskreno, ovo je za mene bilo sitno jer ja sam bila na jednom ogromnom predstavljanju gdje su bili tenkovi, puške, minobacači.. Bilo je to još dok je moj tata radio u vojsci i na tome sam naučila mnogo stvari. Na ovom nije bilo tenkova, nego ono najosnovnije, ali je bilo lijepo organizirano. Vojnici su pokazivali djeci kako da drže puške, objašnjavali kako radi, mogli su se fotografirati s njima.. Prva bih bila legla na pod i pustila da mi pokažu, ali imala sam haljinu. Poslije smo otišli u slastičarnicu i pojeli sladoled.

Taj dan sam imala piknik sa nećakinjama na svom dvorištu. Napravila sam kolače, kapučino i cedevitu. Došle su oko 3 sata i prvo smo se s mojim tatom špricale sa pištoljima, kada smo ušle u bazen već smo bile u potpunosti mokre. U 5 smo izašle i otuširale se, a onda smo sjele i jele kolače. Crtale smo, napravile si tetovaže i ja sam ih našminkala. Kada je mama došla odnijele smo jednoj baki mlijeko i onda ih odvele kući gdje sam popila sa sestrom kapučino. 























































































-U nedjelju sam otišla kod sestre u udaljeno selo i tamo sam bila do jučer. Najviše smo gledale horore do kasno, bila sam i na kermencu, imali su godišnjicu pa smo jeli i kolače. Šetale smo se, igrala sam se s nećakom i stvarno odmorila jer ipak uskoro kreće škola.

-Jučer je malo i zahladilo što je stvarno lijepo olakšanje. Danas sa ujutro bila na autopijaci i kod djede. Nećakinje su došle kod mene, pa smo zajedno birali koja bilježnica ide za koji predmet, umatala sam knjige u njihove omote i lijepila naljepnice. Lakirale smo i nokte, a onda sam otišla do sestre i vidjela malu Anjicu. Oko 7 sati išla sam do druge sestre i tamo smo bili malo, u 8 smo došli kući.
















-Imam još nekoliko postova sa putovanja, a onda i mali BTS serijal. Nadam se da će vam se svidjeti. Do sljedećeg posta vaša


4 komentara:

  1. Super post! Baš mi se sviđa ova rubrika-tjedan ti je bio baš zanimljiv,slikice su super! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja nedelja je izgleda bila zanimljiva :) Odlične fotografije, volim ovu rubriku na tvom blogu.

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, zaista obozavam ovu tvoju rubriku! Sjajne fotografije draga! Tvoja nedelja je zaista bila zanimljiva

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja baš volim čitati ove postove kako ti provodiš tjedan i pravi si primjer djevojčicama tvojih godina kako da se ponašaju! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši